نظرة أمل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نظرة أمل

الرئيسيةالأحداثالبوابه 1المنشوراتس .و .جبحـثأحدث الصورالمجموعاتالتسجيلدخول

]خبر[ ليه عندك اصحاب كتير و برضه بترتاح وانت لوحدك

كاتب الموضوعرسالة
طه محمد
عضو ذهبي
عضو ذهبي

الموقع https://soon.yoo7.com‏

]خبر[ ليه عندك اصحاب كتير و برضه بترتاح وانت لوحدك Empty
مُساهمةموضوع: ]خبر[ ليه عندك اصحاب كتير و برضه بترتاح وانت لوحدك   ]خبر[ ليه عندك اصحاب كتير و برضه بترتاح وانت لوحدك Emptyالإثنين 31 مارس 2014, 6:03 pm

عارف ليه عندك اصحاب كتير و برضه بترتاح وانت لوحدك !
يمكن العنوان شدك لان عندك نفس المشكلة وانا واثق انك داخل و متاكد انك هتقراء كلام تقليدى لكن هحاول اكلم الشخص الى جواك من غير هرى
يمكن ساعات جوانا شخصيتين او ساعات بنكون مش طايقيين نتكلم مع اى حد
دا عادى بس الى مش عادى اننا بنكون عايزين وقت ما نزعل نبعد عن الناس و وقت ما نفرح فى انتظار الناس تقرب !
"غباء انك تعمل نفس الغلط و تستنى نتيجة مختلفة " جملة شوفتها انت قبل كدا لكن دا واقعنا لو حبينا مرة و انتهت العلاقة يا معلم بنغنى كتاب حياتى
مهو مش كل الناس شبه بعض لكن فى صفة مشتركة الانانية لما بنفرح حالة و وقت ما بنقفل شخصية تانية خالص
عن نفسى لما بزعل بروح اقعد قدام البحر او اقفل موبيلى و بزعل لو حد متضايق مش راضى يحكيلى
مش بقولكم شيزوفرنيا لكن صديقى العزيز انا مش بضع وقتك اكيد فعلا هقولك السبب ان عندك اصحاب كتير و حاسس بالوحدة
السب هو انت
ايوه معظمنا مش بيدخل حد حياته سواء كان قد المسئولية او لا ومستنى ان الطرف التانى يشاركه
عن تجربة غير فكرك و امسك ورقة وقلم و شوف عيوبك الشخصية و ابداء اشتغل عليها
فى اسلوبك فى يومك فى كلامك فى كل حاجه التعديلعلى الشخصية دا من وجهه نظرى مفتاح الراحه النفسيه
واثق ان دا رد فعلك لانك مقتنع بفكرك ان الناس الى لطانه صدقنى بلاش تبقى عندى فكر تانى هتلاقى نفسك مقصر مع المقربين منك او
ودا اهم حاجه كنت عايز اكتبها هى ان
حضرتك بتختار ناس غلط فى وقت صح و العكس
مش هرغى كتير بس بقالى فترة مش بدون قولت اوصلك حاجه حاسسها و انت بتمر بيها و الا مكنتش دخلت وكملت المقال لاخره
اشوفكم المرة الى جاية سلام
https://soon.yoo7.com

]خبر[ ليه عندك اصحاب كتير و برضه بترتاح وانت لوحدك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تقدري تتمشي معايا كتير؟